![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
Zase nějaká plodná diskuse?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak jistě, ale že bych kvůli 1 mm vyhazoval buben, to fakt ne
. A potom bych tam dal nový VIKA, ne ? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> novomi: to není materiál, který se ti obrušuje na centimetry ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> novomi: ja si myslím že hraje, a ku**vsky velkú.
A nový má mít kolik, 230 mm? Neříkejte, že v tomto případě hraje milimetr velkou roli.
-> ŠKODA 120 GLS 28.05.12 23:07:12: ľavý má 233 mm a je v pohode, lebo sa kúpal v oleji, a pravý má 231,5 mm a "asi" už bude KO?
Nie náhodou naopak s tými údajmi?
Každopádne obidva bubny na vyhodenie.
![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
Každopádne obidva bubny na vyhodenie.
-> ŠKODA 120 GLS: Andrt píše:,, Brzdové bubny jedné nápravy mohou být jen jednoho průměru - opotřebené bubny na *232 mm se vymění za nové''
-> minno: levý buben má průměr 233mm a pravý 231,5mm ten bude KO už asi (levý, ten se koupal v oleji, tak je v pohodě ještě
)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ŠKODA 120 GLS: no ale ak si fakt dostal bubon na samostav v takomto stave, tak ten bubon už musí byť total KO, nakoľko ten samostav máš úplne roztiahnutý, vnútorný priemer bubna musí byť pri takomto stave určite už aspoň pol metra :/
Se divim že VIKA ještě neznáš
. Chození do Kelly pro čínský a polský šmejdy mě už přešlo.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> minno: no, kladivo dělalo přitom asistenci ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> ŠKODA 120 GLS: a to ti tam vošiel ten bubon v takomto stave ako to je na fotke?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> minno: dal jsem ho tam, ale od pavla p. jsem se dozvěděl, že to není podmínkou, aby to tam bylo zacvaknuté
-> ŠKODA 120 GLS: a možno to prasiatko vydrží aj dlhšie, ktohovie, ale moc by som tomu neveril....
Bubon si už nasadzoval? Lebo s takto zacvaknutým samostavom ho tam asi nedáš.
Bubon si už nasadzoval? Lebo s takto zacvaknutým samostavom ho tam asi nedáš.
-> Karel.: ok pro příště to budu mít na paměti ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> ŠKODA 120 GLS: nic ti nevyčítám, jen abys příště věděl, že ti třeba můžu něco sehnat levnějc![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
klíd, rok mu to možná vydrží a před stk to zase vymění no :-D
..jinak cos čekal od toho tvojeho propagovanýho autokelly...
..jinak cos čekal od toho tvojeho propagovanýho autokelly...
-> Karel.: no hlavně mi to teď prosím nevyčítejte všichni, že jsem koupit něco špatně, jsem nevěděl, že VIKA má kořeny u čínského dodavatele
-> ŠKODA 120 GLS: měl jsi napsat, mám skladem TRW
Dušan ti je mohl třeba hodit na želiv pokud jsi tam byl nebo někomu je dát![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)